Щодо нормативно-правового регулювання інклюзивної освіти в Україні

No Thumbnail Available

Date

2015

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Сумський державний університет
Theses

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

Із здобуттям Україною незалежності та вибором демократичного напрямку розвитку, питання стосовно поширення процесу інклюзивного навчання постало більш гостро. Розвиток та вдосконалення освіти для дітей із фізичними та / або психічними обмеженими можливостями є значним кроком до забезпечення повної реалізації прав таких дітей на якісну освіту та є одним із найважливіших завдань державної політики у галузі освіти. Визнання Україною Конвенції ООН «Про права дитини» та Всесвітньої декларації про забезпечення виживання, захист і розвиток дітей посилило увагу до проблем дітей, котрі мають ті чи інші відхилення у розвитку, зумовило необхідність розробки цілеспрямованих дій держави для створення умов їх входження до системи сучасних суспільних відносин. В свою чергу, розвиток інклюзивної освіти в Україні пояснюється тим, що кількість осіб, які потребують спеціалізованого (спеціального) навчання із кожним роком зростає.

Keywords

інклюзивне навчання, инклюзивное обучение, інтегроване навчання, интегрированое обучение

Citation

Уткіна, М.С. Щодо нормативно-правового регулювання інклюзивної освіти в Україні [Текст] / М.С. Уткіна, К.Д. Янішевська // Діяльність органів публічної влади щодо забезпечення стабільності та безпеки суспільства : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 21-22 травня 2015 р. / За ред.: А.М. Куліша, М.М. Бурбики, О.М. Рєзніка. — Суми : СумДУ, 2015. — С. 186-190.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By