Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4183
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Статус заголовка в друкованій рекламі на матеріалі англомовного дискурсу
Authors Reva, Nataliia Serhiivna
ORCID
Keywords заголовок
підзаголовок
рекламний текст
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4183
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Рева, Н. С. Статус заголовка в друкованій рекламі на матеріалі англомовного дискурсу [Текст] / Н. С. Рева // Філологічні трактати. - 2010. - Т. 2, № 3. - С. 99-103.
Abstract У статті осмислюється категорія заголовка як актуалізатора текстової інформації. Фокусується увага на таксономії заголовків, їх поліфункціональності на матеріалі англомовного дискурсу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4183
Appears in Collections: Філологічні трактати

Views

Canada Canada
1
China China
7
France France
1
Germany Germany
53805940
Greece Greece
1
Guatemala Guatemala
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Ireland Ireland
4909170
Italy Italy
1
Japan Japan
6
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
3
Romania Romania
1
Russia Russia
29
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
13
Ukraine Ukraine
379498844
United Kingdom United Kingdom
144485716
United States United States
1956209297
Unknown Country Unknown Country
379498842

Downloads

China China
144485714
EU EU
4
France France
2705270
Germany Germany
144485717
India India
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
359
Ukraine Ukraine
994010716
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1956209296
Unknown Country Unknown Country
839

Files

File Size Format Downloads
10rnsmad.pdf 64,54 kB Adobe PDF -1053069375

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.