Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42345
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва The modelling of education services and labour markets from marketing position
Інші назви Моделювання ринку освітніх послуг і ринку праці з позиції маркетингу
Моделирование рынка услуг образования и рынка труда с позиции маркетинга
Автори Savchenko, S.O.
ORCID
Ключові слова higher education
marketing
dynamic imitational modeling
absolvents of higher educational institutions
education market
labor market
applicants for job places
vacancies
payroll level
вища освіта
імітаційне динамічне моделювання
випускники навчального закладу
ринок освіти
ринок праці
претенденти на робочі місця, вакансій
рівень заробітної плати
высшее образование
маркетинг
имитационное динамическое моделирование
выпускники учебного заведения
рынок образования
рынок труда
претенденты на рабочие места, вакансий
уровень заработной платы
Вид документа Стаття
Дати випуску 2015
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42345
Видавець Sumy State University
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Savchenko S.O. The modelling of education services and labour markets from marketing position / S.O. Savchenko // Economic Processes Management: International Scientific E-Journal. № 3. 2015.
Короткий огляд (реферат) Завданням вищих навчальних закладів в галузі підготовки фахівців є надання ринку праці фахівців, що володіють необхідними навиками і якостями, які відповідають вимогам працедавців. Система управління вищого навчального закладу повинна забезпечувати приведення у відповідність попиту, що виникає з боку потенційних абітурієнтів, і попиту роботодавців на ринку праці. З метою підвищення ефективності системи управління ВНЗ, в умовах постійного наростаючого збільшення об'ємів інформації, посилення її залежності від стану зовнішнього середовища і її внутрішньої організації, необхідно розробити і впровадити методи підготовки рішень на основі імітаційного моделювання. У роботі розроблено системодинамічна імітаційна модель взаємодії ринку освіти і ринку праці, яка завдяки наявності зворотного зв'язку приводить до вдосконалення системи управління вищого навчального закладу на основі концепції маркетингу. Загальна потокова діаграма моделі включає три блоки. Частина моделі позначена як "блок навчання" відображає динаміку процесу здобування освіти майбутніми суб'єктами ринку праці. Блок моделі «ринок праці» розглядає поведінку випускників після завершення навчання. Блок формування заробітної плати і переваг абітурієнтів є ланкою, що забезпечує цілісність даної моделі, оскільки саме в його рамках описуються взаємозв’язок між ринком робочої сили і ринком освітніх послуг. Розрахунок моделі проводився на підставі даних сайтів Міністерства освіти і науки України і Держкомстату України. Отримані, результати системно-динамічного моделювання ринку освітніх послуг і ринку праці наочно демонструють необхідність вдосконалення системи управління вищого навчального закладу на основі концепції маркетингу. При цьому одним з напрямів цього вдосконалення повинні бути прогнозування динаміки ринку праці і відповідне коректування планів набору навчальних закладів.
Задачей высших учебных заведений в области подготовки специалистов является предоставление на рынке труда специалистов, обладающих необходимыми навыками и качествами, которые соответствуют требованиям работодателей. Система управления высшего учебного заведения должна обеспечивать приведение в соответствие спроса возникающего со стороны потенциальных абитуриентов и спроса работодателей на рынке труда. С целью повышения эффективности системы управления вузом, в условиях постоянного нарастающего увеличения объемов информации, усиление ее зависимости от состояния внешней среды и ее внутренней организации, необходимо разработать и внедрить методы подготовки решений на основе имитационного моделирования. В работе разработана системодинамичная имитационная модель взаимодействия рынка образования и рынка труда, что благодаря наличию обратной связи, приводит к совершенствованию системы управления высшего учебного заведения на основе концепции маркетинга. Общая поточная диаграмма модели включает три блока. Часть модели обозначена как "блок обучения" отражает динамику процесса получения образования будущими субъектами рынка труда. Блок модели «рынок труда» рассматривает поведение выпускников после завершения обучения. Блок формирования заработной платы и преимуществ абитуриентов представлен звеном, обеспечивающим целостность данной модели, поскольку именно в его рамках описываются взаимосвязь между рынком рабочей силы и рынком образовательных услуг. Расчет модели проводился на основании данных сайтов Министерства образования и науки Украины и Госкомстата Украины. Полученные, результаты системно-динамического моделирования рынка образовательных услуг и рынка труда, наглядно демонстрируют необходимость совершенствования системы управления высшим учебным заведением на основе концепции маркетинга. При этом одним из направлений этого совершенствования должны быть прогнозирования динамики рынка труда и соответствующая корректировка планов набора учебных заведений.
The methodology of decision preparation was created and implemented. It is based on imitational modeling of cooperation between education and labor markets. The constant increasing of information volume, its dependence on external environment state and internal organization was also included into the methodology. The main aim is increasing of effectiveness of the system of higher education institution management
Розташовується у зібраннях: Economic Processes Management (Управління економічними процесами)

Views

Australia Australia
1
Belgium Belgium
1
Canada Canada
2
China China
26508468
France France
2
Germany Germany
814866
Greece Greece
8098
Ireland Ireland
235147
Italy Italy
3
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1350
Singapore Singapore
1
Taiwan Taiwan
1
United Kingdom United Kingdom
2318884
United States United States
53016935
Unknown Country Unknown Country
267240765
Україна Україна
4632370

Downloads

China China
53016949
Germany Germany
3
India India
1
Ireland Ireland
62838
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
92168502
Unknown Country Unknown Country
6
Україна Україна
13865375

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Savchenko.pdf 509.3 kB Adobe PDF 159113677

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.