Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42356
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Creating long-term relations in travel agencies within partnership marketing
Other Titles Создание долгосрочных отношений в туристических агентствах через партнерский маркетинг
Створення довгострокових відносин в туристичних агентствах через партнерський маркетинг
Authors Sowier-Kasprzyk, I.
ORCID
Keywords marketing
tourism marketing
partnership marketing
relation
satisfaction
trust
маркетинг
маркетинг туризму
партнерський маркетинг
ставлення
задоволення
довіра
маркетинг туризма
партнерский маркетинг
отношение
удовлетворение
доверие
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42356
Publisher Sumy State University
License
Citation Sowier-Kasprzyk I. Creating long-term relations in travel agencies within partnership marketing // Economic Processes Management: International Scientific E-Journal. 2015. № 3.
Abstract У статті розглянуті можливості застосування партнерського маркетингу в туризмі. Представлені переваги створення, збагачення і підтримки довгострокових та індивідуальних відносин. Показана важливість взаємин в концепції партнерського маркетингу в туризмі. Крім того, акцентовано на задоволенні і довірі клієнтів і організаторів. Останнє представлене питання – це укріплення відносин через використання програм лояльності в туризмі.
В статье рассмотрены возможности применения партнерского маркетинга в туризме. Представлены преимущества создания, обогащения и поддержки долгосрочных и индивидуальных отношений. Показана важность взаимоотношений в концепции партнерского маркетинга в туризме. Кроме того, акцентировано на удовлетворении и доверии клиентов и организаторов. Последний представленный вопрос – это укрепление отношений через использование программ лояльности в туризме.
In the following paper the opportunities of applying the partnership marketing in the tourism have been shown. The advantages of creating, enriching and maintaining long-term and individualised relations have been presented. The importance of the mutual relations in the partnership marketing concept in the tourism has been shown. Moreover the satisfaction and trust among customers and organisers have been pointed out. The last important matter which has been presented was the tightening relations by the use of the loyalty programmes in tourism.
Appears in Collections: Economic Processes Management (Управління економічними процесами)

Views

Australia Australia
1
Austria Austria
1
Canada Canada
2
China China
-845944929
Finland Finland
1
France France
6
Germany Germany
521791227
Greece Greece
16930
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
39078189
Japan Japan
1
Latvia Latvia
-732285179
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2683693
New Zealand New Zealand
1
Philippines Philippines
67660
Switzerland Switzerland
72791244
Ukraine Ukraine
111186
United Kingdom United Kingdom
1168968449
United States United States
-1691889859
Unknown Country Unknown Country
24085
Vietnam Vietnam
16928

Downloads

Austria Austria
145582488
Belgium Belgium
1
Brazil Brazil
1
China China
270985400
France France
1
Germany Germany
2683692
India India
1
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Philippines Philippines
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
40602
United Kingdom United Kingdom
4515
United States United States
-1464570360
Unknown Country Unknown Country
24
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Sowier_Kasprzyk.pdf 327,87 kB Adobe PDF -1045273625

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.