Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42406
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегії міжнародного маркетингу на підприємстві
Authors Меліхова, А.І.
Денисенко, М.П.
ORCID
Keywords міжнародний маркетинг
международный маркетинг
international marketing
ринкові дослідження
рыночные исследования
market research
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42406
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Меліхова, А.І. Стратегії міжнародного маркетингу на підприємстві [Текст] / А.І. Меліхова, М.П. Денисенко // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 20 листопада 2014 року / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2014. - С. 92-93.
Abstract В останні десятиріччя серед функціональних сфер на підприємстві маркетинг посів особливе місце. У зв’язку із зростаючою інтернаціоналізацією виробництва і посиленням міжнародної взаємозалежності держав на світовому ринку , а також в умовах глобалізації ринків величезного значення набуває також і міжнародний маркетинг.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
777262
Greece Greece
1417
Ireland Ireland
5491
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
354
Ukraine Ukraine
270899
United Kingdom United Kingdom
114097
United States United States
114098
Unknown Country Unknown Country
270898

Downloads

China China
27275
France France
1
Germany Germany
1415
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
777262
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1554520
Unknown Country Unknown Country
8

Files

File Size Format Downloads
Melihova_market_research.pdf 811,53 kB Adobe PDF 2360487

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.