Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42426
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Экономико-статистический анализ динамики национального промышленного производства
Authors Галахов, Д.И.
ORCID
Keywords национальная экономика
національна економіка
national economy
индекс промышленного производства
індекс промислового виробництва
industrial production index
конкурентоспособность
конкурентоспроможність
competitiveness
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42426
Publisher Сумский государственный университет
License
Citation Галахов Д. И. Экономико-статистический анализ динамики национального промышленного производства [Текст] / Д. И. Галахов // Сучасний менеджмент і економічний розвиток : реферативний збірник матеріалів постійно діючої міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 1 березня 2012 р. - 31 серпня 2012 р. / Відп. за вип. О.М. Теліженко. – Суми : СумДУ, 2012. – № 2. – С. 14.
Abstract В статье рассматриваются проблемы обеспечения устойчивой динамики роста промышленного производства в Российской Федерации на основе глубокого и всестороннего анализа экономико-статистических данных.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
23236
Greece Greece
1018
Ireland Ireland
13569
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
339042
Ukraine Ukraine
169596
United Kingdom United Kingdom
85137
United States United States
46469
Unknown Country Unknown Country
9

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
23247
Estonia Estonia
17
Germany Germany
4
Russia Russia
22
Ukraine Ukraine
339046
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
85138
Unknown Country Unknown Country
24

Files

File Size Format Downloads
Galakhov_national_economy.pdf 324 kB Adobe PDF 447500

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.