Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42845
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основні функції додаткових елементів комплексу маркетингу послуг
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
ORCID
Keywords комплекс маркетингових послуг
комплекс маркетинговых услуг
complex marketing services
основні функції
основные функции
basic functions
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42845
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ілляшенко, Н.С. Основні функції додаткових елементів комплексу маркетингу послуг [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 79-80.
Abstract Комплекс маркетингу послуг на відміну від маркетингу матеріальних товарів складається з 7 елементів, а саме: товарна, цінова, комунікаційна та збутова політики, фізичне оточення послуг, люди в системі управління послугами та процес надання послуг. Розглянемо більш детально, які саме функції і особливості притаманні трьом останнім складовим, що і формують особливість комплексу маркетингу послуг.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
4
Greece Greece
277
Haiti Haiti
1
Ireland Ireland
1659
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
15342
United Kingdom United Kingdom
7740
United States United States
45896
Unknown Country Unknown Country
15341

Downloads

China China
5527
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
5528
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
86265
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
86265
Unknown Country Unknown Country
13

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_funktsii.pdf 359,54 kB Adobe PDF 183606

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.