Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42876
Title: Методологія формування конкурентоспроможного потенціалу підприємств
Authors: Дутченко, О.М.
Мішеніна, Наталя Вікторівна
Мишенина, Наталия Викторовна
Mishenina, Natalia Viktorivna
Keywords: потенціал підприємства
потенциал предприятия
potential of the enterprise
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Дутченко, О.М. Методологія формування конкурентоспроможного потенціалу підприємств [Текст] / О.М. Дутченко, Н.В. Мішеніна // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 64-65.
Abstract: В умовах ринкової економіки підприємство, що постачає свою продукцію на ринок, не може тривалий час займати стійку позицію, спираючись у своїй стратегії лише на показники конкурентоспроможності продукції, тобто не враховувати власні сукупні витрати, пов’язані зі створенням та реалізацією цієї продукції. Під час входження на новий ринок, за появи нових конкурентів, у ході прийняття рішень про розширення виробництва або його скорочення, під час здійснення інвестицій, зокрема у модернізацію технологічного обладнання або оновлення продукції, що випускається, необхідна комплексна оцінка всього потенціалу підприємства.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42876
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
No available statistics
Downloads
No available statistics


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Dutchenko_competitiveness.pdf323.1 kBAdobe PDF0Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.