Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43004
Title: Зони позиціонування товару на основі споживчо-мінової цінності
Authors: Riabchenko, Iryna Mykhailivna 
Keywords: цінова політика
ценовая политика
pricing policy
товар
product
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Рябченко, І.М. Зони позиціонування товару на основі споживчо-мінової цінності [Текст] / І.М. Рябченко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 156-158.
Abstract: Формування ефективної цінової стратегії залишається однією із найважливіших проблем сучасної маркетингової цінової політики. Тому, на основі теоретико - методичних положень щодо ціноутворення в системі маркетингу, аналітичних досліджень щодо результатів визначення інтегрального показника ціннісних характеристик товару, що впливають на прийняття рішення про придбання товару, представленого як сукупність профілів за показниками якості, споживчої задоволеності та конкурентоспроможності продукції товаровиробника (або торговельної марки) автором обґрунтовується зміст процедур процесу формування стратегії ціноутворення підприємства щодо позиціонування товару.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43004
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other2
Canada1
Czech Republic2
Germany5
France1
United Kingdom1
Indonesia1
Ukraine4
Downloads
Other4
China2
Germany2
France3
Netherlands1
Ukraine8


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Riabchenko_pozytsionuvannia.pdf447.14 kBAdobe PDF20Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.