Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43112
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Підвищення ролі маркетингу в різних сферах життєдіяльності людини
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Keywords комплекс маркетингу
комплекс маркетинга
marketing mix
концепція маркетингу
концепция маркетинга
marketing concept
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43112
Publisher Хмельницький національний університет
License
Citation Тєлєтов, О.С. Підвищення ролі маркетингу в різних сферах життєдіяльності людини [Текст] / О.С. Тєлєтов // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції (3-5 грудня 2015 р., м. Хмельницький). – Хмельницький : Хмельницький нац. ун-т. – 2015. – С.168-169.
Abstract Розглянуто сучасні приблеми соціально-екоонмічного розвитку. Проаналізовано роль складових комплексу маркетингу в економіці України. Акцентовано на поширенні використання концепції маркетингу в сферах життєдіяльності.
Рассмотрены современные проблемы социально-экономического развития. Проанализирована роль составляющих комплекса маркетинга в экономике Украины. Акцентировано на распространении использования концепции маркетинга в сферах жизнедеятельности.
Considered the modern problems of socio-economic development. Analized role of the marketing mix components in the Ukraine`s economy. Were attention to the widespread use of the marketing concept in the spheres of life.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
4
Greece Greece
1816
Ireland Ireland
9382
Kazakhstan Kazakhstan
532075
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
94426
United Kingdom United Kingdom
49029
United States United States
282984
Unknown Country Unknown Country
94425

Downloads

China China
17
France France
2
Germany Germany
3
India India
1
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
283002
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
532075
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Teletov-Rol_Marketingu.pdf 265,06 kB Adobe PDF 815118

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.