Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43257
Title: Прогнозування обсягів реалізації кондитерської продукції на основі еластичності попиту
Other Titles: Прогнозирование объёмов реализации кондитерской продукции на основе эластичности спроса
Forecasting sales volumes of confectionary products based on the elasticity of demand
Authors: Федоришин, М.В.
Telizhenko, Oleksandr Mykhailovych
Keywords: гранична ціна
граничний аналіз
граничні витрати
максимізація прибутку
еластичність
предельная цена
предельный анализ
предельные издержки
максимизация прибыли
эластичность
marginal price
marginal analysis
marginal costs
maximize profits
elasticity
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Федоришин, М.В. Прогнозування обсягів реалізації кондитерської продукції на основі еластичності попиту [Текст] / М.В. Федоришин, О.М. Теліженко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2015. - № 2. - С. 77-84.
Abstract: У статті запропоновані науково-методичні підходи до прогнозування обсягів реалізації кондитерської продукції на основі показника еластичності обсягів реалізації від ціни та виручки від обсягу реалізації. При аналізі досліджувався вплив зміни таких критичних параметрів як ціна та обсяг реалізації продукції. Розраховані показники граничних цін, обсягів виробництва та визначено значення еластичності.
В статье предложены научно-методические подходы к прогнозированию объемов реализации кондитерской продукции на основе показателя эластичности объемов реализации, зависящего от соотношения цены и выручки от объема реализации. При анализе исследовалось влияние изменения таких критических параметров как цена и объем реализации продукции. Рассчитаны показатели предельных цен, объемов производства и определено значение эластичности.
In the paper. the authors propose d the scientific and methodological approaches to forecasting sales volumes of confectionery products based on the sales elasticity depending on the price and revenue - on sales. There was analysed the effect of changing critical parameters such as price and sales volume. There were calculatedthe values of marginal prices, the output, and the value of elasticity.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43257
Type: Article
Appears in Collections:Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views
Other8
Canada1
Germany4
France2
United Kingdom2
Italy2
Russia1
Ukraine9
United States13
Downloads
Other54
Austria1
China5
Germany2
France6
United Kingdom1
Ireland1
Italy1
Netherlands5
Poland1
Russia12
Ukraine115
United States9


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Fedoryshyn_maksymizatsiia_prybutku.pdf279.31 kBAdobe PDF213Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.