Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43624
Title: Аналіз бренду «РetroSoroka»
Authors: Бреус, О.С.
Ivashova, Nadiia Vasylivna
Keywords: бренд
brand
виробник
изготовитель
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Бреус, О.С. Аналіз бренду «РetroSoroka» [Текст] / О.С. Бреус, Н.В. Івашова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 287-288.
Abstract: В сьогоднішніх умовах жорсткої конкуренції на ринку питання брендингу є дуже актуальним, адже він є одним із ефективних способів формування стратегічних конкурентних переваг на майбутнє перед іншими виробниками за рахунок лояльності і прихильності споживачів. Для того щоб дати оцінку будь-якому бренду, необхідно визначити цільову аудиторію продукції, проаналізувати конкурентів та ситуацію на ринку, оцінити позиціонування бренду і т.д.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43624
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other4
Canada1
Czech Republic2
Germany4
United Kingdom1
Italy1
Russia1
Ukraine6
United States1
Downloads
China4
Germany2
Russia4
Ukraine39
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Breus_brend.pdf275.37 kBAdobe PDF51Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.