Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43659
Title: Аналіз бренду Київського заводу шампанських вин «Столичний»
Authors: Іванова, Т.Є.
Ivashova, Nadiia Vasylivna
Keywords: бренд
brand
продукція
продукция
production
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Іванова, Т.Є. Аналіз бренду Київського заводу шампанських вин «Столичний» [Текст] / Т.Є. Іванова, Н.В. Івашова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 290-291.
Abstract: Ринок алкогольної продукції України наповнений значною кількістю виробників, котрі кожного дня намагаються вийти у лідери шляхом застосування незвичайних маркетингових заходів. Просування алкогольної продукції на ринку має певні обмеження – заборона явної демонстрації продукту на телебаченні, радіо та у друкованих виданнях. Тому боротьба відбувається за допомогою брендів.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43659
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other3
Canada1
Czech Republic2
Germany4
France1
Russia1
Ukraine2
Downloads
Other12
China5
Germany2
EU1
Poland1
Russia9
Ukraine44
United States3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Ivanova_brend.pdf193.19 kBAdobe PDF77Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.