Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43809
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інструменти нейромаркетингу, що використовуються у мерчандайзингу
Authors Saher, Liudmyla Yuriivna  
Химочка, К.О.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
Keywords нейромаркетинг
мерчандайзинг
інструмент впливу
инструмент влияния
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43809
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Химочка, К.О. Інструменти нейромаркетингу, що використовуються у мерчандайзингу [Текст] / К.О. Химочка, Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 241-242.
Abstract Успішна торгівля – це наука, яка використовує для залучення споживача безліч інструментів впливу. При правильній подачі продається все і всім незалежно від ціни і якості. Основним методом залучення покупця на сьогоднішній день є вплив на психіку за допомогою використання візуальних, слухових, нюхових та інших функцій. Існує сучасна технологія – нейромаркетинг, яка впливає безпосередньо на підсвідомість споживача з метою залучення уваги і збудження неусвідомленого бажання володіти тим чи іншим видом товару.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
4
Greece Greece
1
Ireland Ireland
18953
Italy Italy
3
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
482
Poland Poland
1
Russia Russia
243754
Singapore Singapore
17864991
Ukraine Ukraine
3750169
United Kingdom United Kingdom
1150006
United States United States
8951447
Unknown Country Unknown Country
3750168

Downloads

China China
243766
France France
1
Germany Germany
3
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
243762
Ukraine Ukraine
35730030
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
35729983
Unknown Country Unknown Country
15

Files

File Size Format Downloads
Himochka_Marketing.pdf 196,96 kB Adobe PDF 71947564

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.