Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44688
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оцінка якості надання медичної допомоги на основі вивчення думки хворих стаціонарних відділень Сумської ЦРКЛ |
Authors |
Лозова, В.В.
|
ORCID | |
Keywords |
оцінка якості надання медичної допомоги Сумська ЦРКЛ медична допомога |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44688 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Лозова, В.В. Оцінка якості надання медичної допомоги на основі вивчення думки хворих стаціонарних відділень Сумської ЦРКЛ [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 14.01.38 - загальна практика - сімейна медицина / В.В. Лозова; наук. кер. В.А. Сміянов. - Суми: СумДУ; Мед. ін-т, 2016. - 43 с. |
Abstract |
Моніторинг якості медичних послуг є необхідним кроком та складовою частиною реформи вітчизняної медичної галузі. Якість послуги визначається рівнем задоволеності потреби пацієнта. Часто очевидними характеристиками послуги, що визначають її якість, є такі: тривалість результату; зрозумілість результату; застосовність результату. Якість послуги значною мірою визначається законодавством, але при лікуванні якість послуги залежить від медичного закладу. У зв’язку з цим одним із методів оцінки якості медичної допомоги є медико-соціологічне дослідження, яке слугує об’єктивному відображенню ситуації з питань гарантії якості в системі охорони здоров’я. Задоволеність пацієнтів отриманою медичною допомогою є визначеним критерієм якості діяльності медичної галузі, що рекомендований до використання Всесвітньою організацією охорони здоров’я. Серед критеріїв якості медичної допомоги населенню важлива роль відводиться оцінкам думок самих пацієнтів про різні аспекти медичного обслуговування. Традиційна система медико-статистичних показників, а також сучасні системи клініко-статистичних стандартів якості допомоги не можуть охопити всіх аспектів діяльності медичних служб. Іноді відбувається так, що навіть всі стандарти витримуються, а пацієнти не задоволені умовами надання допомоги і в цьому випадку її якість буде неприйнятною[6,17]. Якість в охороні здоров’я – з цим кожна людина стикається повсякденно, постійно порівнює бажаний і одержаний результат. Тому серед багатьох критеріїв якості медичної допомоги одним з найважливіших є рівень задоволеності самих пацієнтів [8]. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (НН МІ) |
Views
Canada
2
China
2
Czechia
1
France
129486
Germany
10
Greece
1
Ireland
1470257
Israel
1
Italy
2
Lithuania
1
Netherlands
5
Poland
399941
Russia
3
Singapore
1
Ukraine
447975815
United Kingdom
39354181
United States
24628738
Unknown Country
105336849
Downloads
Australia
1
Austria
1
Azerbaijan
1
Belarus
1
Belgium
105336846
Belize
1
Brazil
1
Canada
3
Czechia
447975814
Denmark
1
EU
6
Finland
89
France
9903296
Germany
447975815
Greece
1
Ireland
1470252
Israel
1
Italy
7
Lithuania
1
Luxembourg
1
Netherlands
7
Norway
1952
Philippines
1
Poland
11403
Romania
6
Russia
399929
Singapore
2
Slovakia
1
Turkey
1
Ukraine
619295297
United Kingdom
30432
United States
619295297
Unknown Country
1935
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mag_Lozova.pdf | 893,08 kB | Adobe PDF | -2043268894 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.