Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44688
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оцінка якості надання медичної допомоги на основі вивчення думки хворих стаціонарних відділень Сумської ЦРКЛ
Authors Лозова, В.В.
ORCID
Keywords оцінка якості
надання медичної допомоги
Сумська ЦРКЛ
медична допомога
Type Masters thesis
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44688
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Лозова, В.В. Оцінка якості надання медичної допомоги на основі вивчення думки хворих стаціонарних відділень Сумської ЦРКЛ [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 14.01.38 - загальна практика - сімейна медицина / В.В. Лозова; наук. кер. В.А. Сміянов. - Суми: СумДУ; Мед. ін-т, 2016. - 43 с.
Abstract Моніторинг якості медичних послуг є необхідним кроком та складовою частиною реформи вітчизняної медичної галузі. Якість послуги визначається рівнем задоволеності потреби пацієнта. Часто очевидними характеристиками послуги, що визначають її якість, є такі: тривалість результату; зрозумілість результату; застосовність результату. Якість послуги значною мірою визначається законодавством, але при лікуванні якість послуги залежить від медичного закладу. У зв’язку з цим одним із методів оцінки якості медичної допомоги є медико-соціологічне дослідження, яке слугує об’єктивному відображенню ситуації з питань гарантії якості в системі охорони здоров’я. Задоволеність пацієнтів отриманою медичною допомогою є визначеним критерієм якості діяльності медичної галузі, що рекомендований до використання Всесвітньою організацією охорони здоров’я. Серед критеріїв якості медичної допомоги населенню важлива роль відводиться оцінкам думок самих пацієнтів про різні аспекти медичного обслуговування. Традиційна система медико-статистичних показників, а також сучасні системи клініко-статистичних стандартів якості допомоги не можуть охопити всіх аспектів діяльності медичних служб. Іноді відбувається так, що навіть всі стандарти витримуються, а пацієнти не задоволені умовами надання допомоги і в цьому випадку її якість буде неприйнятною[6,17]. Якість в охороні здоров’я – з цим кожна людина стикається повсякденно, постійно порівнює бажаний і одержаний результат. Тому серед багатьох критеріїв якості медичної допомоги одним з найважливіших є рівень задоволеності самих пацієнтів [8].
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (НН МІ)

Views

Canada Canada
2
China China
2
Czechia Czechia
1
France France
129486
Germany Germany
10
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1470257
Israel Israel
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Poland Poland
399941
Russia Russia
3
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
447975815
United Kingdom United Kingdom
39354181
United States United States
24628738
Unknown Country Unknown Country
105336849

Downloads

Australia Australia
1
Austria Austria
1
Azerbaijan Azerbaijan
1
Belarus Belarus
1
Belgium Belgium
105336846
Belize Belize
1
Brazil Brazil
1
Canada Canada
3
Czechia Czechia
447975814
Denmark Denmark
1
EU EU
6
Finland Finland
89
France France
9903296
Germany Germany
447975815
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1470252
Israel Israel
1
Italy Italy
7
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Netherlands Netherlands
7
Norway Norway
1952
Philippines Philippines
1
Poland Poland
11403
Romania Romania
6
Russia Russia
399929
Singapore Singapore
2
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
619295297
United Kingdom United Kingdom
30432
United States United States
619295297
Unknown Country Unknown Country
1935

Files

File Size Format Downloads
mag_Lozova.pdf 893,08 kB Adobe PDF -2043268894

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.