Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45130
Title: Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку промислових підприємств
Other Titles: Роль имиджа в обеспечении устойчивого развития промышленных предприятий
The role of image in sustainable development of industrial enterprises
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Kolodka, Anna Vitaliivna
Keywords: імідж підприємства
имидж предприятия
image of enterprise
сталий розвиток
устойчивое развитие
sustainable development
економічні системи
экономические системы
economic systems
Issue Year: 2016
Publisher: Чабаненко Ю.
Citation: Ілляшенко, С.М. Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку промислових підприємств [Текст] / С.М. Ілляшенко, А.В. Колодка // Сталий розвиток – ХХІ століття: управління, технології, моделі. Дискусії 2016: колективна монографія / Андерсон В.М., Балджи М.Д., Баркан В.І. [та ін. ]; Інститут телекомунікацій та глобального інформаційного простору НАН України; НТТУ «Київський політехнічний інститут»; Вища економіко-гуманітарна школа / за наук. ред. проф. Хлобистова Є.В. – Черкаси: видавець Чабаненко Ю., 2016. – С. 522-535.
Abstract: Виконано аналіз досвіду зарубіжних промислових підприємств щодо забезпечення їх порівняльних конкурентних переваг і формування передумов сталого розвитку на основі їх іміджу. Отримані результати свідчать про стрімке підвищення значення нематеріальних активів у забезпеченні ринкового успіху підприємств, особливо це стосується іміджу, як фактора їх високої конкурентоспроможності. Вітчизняні промислові підприємства, які конкурують з зарубіжними компаніями як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках, повинні перейняти і творчо використовувати їх досвід.
Выполнен анализ опыта зарубежных промышленных предприятий в части обеспечения их сравнительных конкурентных преимуществ и формирования предпосылок устойчивого развития на основе их имиджа. Полученные результаты свидетельствуют о резком повышении значения нематериальных активов в обеспечении рыночного успеха предприятий, особенно это касается имиджа, как фактора их высокой конкурентоспособности. Отечественные промышленные предприятия, которые конкурируют с зарубежными компаниями, как на внутреннем, так и на внешнем рынках, должны перенять и творчески использовать их опыт.
The analysis of experience of foreign industrial enterprises to ensure their comparative competitive advantages and forming conditions of sustainable development based on their image. The obtained results show a rapid increase of the value of intangible assets in ensuring the success of the market of enterprises, especially the image as a factor of their high competitiveness. Domestic industrial enterprises that compete with foreign companies, both on the domestic and foreign markets, should learn and creatively use their experience.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45130
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other13
Canada1
China1
Germany7
EU1
France2
Georgia1
Italy1
Morocco1
Ukraine12
United States3
Downloads
Other62
Australia1
Germany4
France15
Poland1
Russia24
Singapore2
Ukraine157
United States4


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illiashenko_Kolodka_2016.pdf904.29 kBAdobe PDF270Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.