Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45536
Title: Экологический маркетинг: Практикум
Other Titles: Green marketing: Workbook
Экологиялық маркетинг: практикум
Authors: Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Осик, Ю.И.
Keywords: зелений маркетинг
зеленый маркетинг
green marketing
екологічний маркетинг
экологический маркетинг
environmental marketing
"зелені" блага
«зеленые» блага
«green» goods
сталий розвиток
устойчивое развитие
sustainable development
екологічні потреби
экологические потребности
environmental needs
екологічність
экологичность
ecological compatibility
клієнтський вибір
клиентский выбор
customer choice
екологічне маркування
экологическая маркировка
environmental labeling
оцінка ризику
оценка риска
risk evaluation
мотивація споживача
мотивация потребителя
consumption motivation
Issue Year: 2016
Publisher: Караганда: Изд-во КарГУ
Citation: Прокопенко, О.В. Экологический маркетинг: Практикум [Текст] / О.В. Прокопенко, Ю.И. Осик. - Караганда: Изд-во КарГУ, 2016. - 123 с.
Abstract: Дане видання є практичним додатком до навчального посібника О.В.Прокопенко і Ю.І.Осіка «Екологічний маркетинг» (Караганда: Изд. Карго, 2015). У навчально-практичному посібнику висвітлено практичні аспекти впровадження концепції екологічного маркетингу в практику діяльності виробничих і торгових підприємств в тісному взаємозв'язку з лекційної тематикою. Рекомендується для викладачів, студентів та магістрантів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також слухачів шкіл бізнесу, керівників підприємств, працівників маркетингових і екологічних підрозділів, інших спеціалістів, чия діяльність пов'язана з екологічним маркетингом.
Данное издание является практическим приложением к учебному пособию О.В.Прокопенко и Ю.И.Осика «Экологический маркетинг» (Караганда: Изд. КарГУ, 2015 г.). В учебно-практическом пособии освещены практические аспекты внедрения концепции экологического маркетинга в практику деятельности производственных и торговых предприятий в тесной взаимосвязи с лекционной тематикой. Рекомендуется для преподавателей, студентов и магистрантов экономических специальностей высших учебных заведений, а также слушателей школ бизнеса, руководителей предприятий, работников маркетинговых и экологических подразделений, других специалистов, чья деятельность связана с экологическим маркетингом.
The given edition is a workbook to the teaching manual by Prokopenko O.V. and Ossik Yu.I. «Green marketing» (Karaganda, KSU Publishing House, 2015). In the teaching and practical aid they cover practical aspects of introduction of the green marketing concept in practice of activity of manufacturing enterprises and commercial facilities in close interrelation with themes of the lectures. Recommended for teachers, undergraduate and post graduate students of economic majors at institutes of higher education as well as for students of business schools, heads of the enterprises, employees of marketing and environmental divisions, other experts whose activity deals with green marketing.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45536
Type: Schoolbook
Appears in Collections:Навчальні видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other32
Canada2
China2
Germany3
France6
United Kingdom2
Indonesia1
Italy1
Kazakhstan9
Netherlands2
Poland5
Russia11
Slovakia1
Ukraine39
United States55
Downloads
Other194
Armenia2
Australia2
Azerbaijan2
Belarus8
Canada4
Germany19
Estonia5
EU1
France21
United Kingdom2
Kyrgyzstan7
Kazakhstan152
Latvia1
Netherlands1
Poland17
Romania44
Russia156
Thailand1
Turkey5
Ukraine199
United States30
Bangladesh1
China4
Czech Republic1
Ghana1
Indonesia7
India1
Iran1
Malaysia1
Nigeria4
Norway1
Philippines1
Pakistan1
Sweden5
Togo1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
O.V. Prokopenko, Yu.I. Ossik - Green Marketing - Workbook RU.pdfУчебное пособие (русский язык)2.76 MBAdobe PDF482Download
O.V. Prokopenko, Yu.I. Ossik - Green Marketing - Workbook ENG.pdfУчебное пособие (английский язык)2.32 MBAdobe PDF137Download
Prokopenko_Ossik_Green_Marketing.pdfУчебное пособие (казахский язык)2.48 MBAdobe PDF284Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.