Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46293
Title: Підвищення рівня якості елемента комплексу маркетингу "product" як основа зростання конкурентоспроможності підприємства
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Keywords: конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспособность предприятия
competitiveness of enterprises
рівень якості
уровень качества
level of quality
Issue Year: 2016
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Тєлєтов, О.С. Підвищення рівня якості елемента комплексу маркетингу "product" як основа зростання конкурентоспроможності підприємства [Текст] / О.С. Тєлєтов // Системи розроблення та поставлення продукції на виробництво : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 17-20 травня 2016 р. / Ред.кол.: О.Г. Гусак, К.О. Дядюра. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 33-34.
Abstract: Сучасні виклики для України, як і більшості країн світу з трансформаційною економікою, пов'язані із загальносвітовою глобалізацією в усіх сферах людської діяльності, розвитком електронних систем комунікацій з одночасною боротьбою за світові ресурси. Країни так званого золотого мільярду йдуть шляхом інноваційного розвитку, колишні країни третього світу — шляхом орієнтації на моносировину або аграрний продукт.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46293
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ТеСЕТ)

Views
Other4
Canada1
China1
Germany3
France1
Italy2
Morocco1
Ukraine2
United States3
Downloads
Other10
Germany3
Thailand1
Ukraine16
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tielietov_product.pdf1.05 MBAdobe PDF31Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.