Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46417
Title: Маркетингові ресурси регіону як основа ефективної системи розподілу промислового підприємства
Other Titles: Маркетинговые ресурсы региона как основа эффективной системы распределения промышленного предприятия
Marketing resources of the region as a basis for an efficient system of industrial enterprises' distribution
Authors: Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Keywords: маркетингові ресурси
маркетинговые ресурсы
marketing resources
регіон
регион
region
розподіл
распределние
distribution
промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
Issue Year: 2016
Publisher: Суми : ФОП Ткачов О.О.
Citation: Біловодська, О.А. Маркетингові ресурси регіону як основа ефективної системи розподілу промислового підприємства / О.А. Біловодська // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей X Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 29 вересня – 1 жовтня 2016 року. – Суми : ФОП Ткачов О.О., 2016. – С. 40-41.
Abstract: Автором запропоновано структуру маркетингових ресурсів, на основі якої можна раціонально та обґрунтовано побудувати систему розподілу як на регіональному рівні, так і на рівні окремого підприємств. Кожна із зазначених складових ресурсів являє собою сукупність можливих досягнень цілей регіону, а в результаті взаємодії їх всіх досягається ефект цілісності, тобто виникають нові властивості, якими кожен окремий вид ресурсу не володіє.
Автором предложена структура маркетинговых ресурсов, на основе которой можно рационально и обоснованно построить систему распределения как на региональном уровне, так и на уровне отдельного предприятия. Каждая из указанных составляющих ресурсов представляет собой совокупность возможных достижений целей региона, а в результате взаимодействия их всех достигается эффект целостности, то есть возникают новые свойства, которыми каждый отдельный вид ресурса не обладает.
The author proposed structure of marketing resources on which you can rationally and reasonably construct the distribution system at the regional level and at the level of individual enterprises. Each of these components is a collection of resources possible achievement objectives in the region, and the interaction of all of them achieved the effect of integrity, that there are new properties that each individual type of resource has not
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46417
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other14
Canada1
China1
Germany3
France1
Hungary1
Italy1
Russia1
Ukraine4
United States4
Downloads
Other6
China1
Germany3
France1
Italy1
Paraguay1
Serbia1
Ukraine2
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bilovodska_MIIM_2016.PDFосновна стаття288.63 kBAdobe PDF17Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.