Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46525
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Застосування підходів кваліметрії в системі рейтингового оцінювання якості діяльності підрозділів ВНЗ
Authors Должанський, А.М.
Бондаренко, О.А.
ORCID
Keywords рейтингове оцінювання
рейтинговое оценивание
rating assessment
кваліметрія
квалиметрия
Qualimetry
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46525
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Должанський, А.М. Застосування підходів кваліметрії в системі рейтингового оцінювання якості діяльності підрозділів ВНЗ [Текст] / А.М. Должанський, О.А. Бондаренко // Системи розроблення та поставлення продукції на виробництво : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 17-20 травня 2016 р. / Ред.кол.: О.Г. Гусак, К.О. Дядюра. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 57-58.
Abstract Система рейтингового оцінювання якості діяльності підрозділів ВНЗ є складовою загального моніторингу вищої освіти в Україні та за кордоном. Тому прогнозування та управління відповідними процесами є актуальним завданням.
Appears in Collections: Наукові видання (ТеСЕТ)

Views

Canada Canada
1
China China
357323
Czechia Czechia
1
France France
2
Germany Germany
3
Greece Greece
1689
Ireland Ireland
6476
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
422
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
63352
United Kingdom United Kingdom
32098
United States United States
189923
Unknown Country Unknown Country
63351
Vietnam Vietnam
1

Downloads

China China
1
Germany Germany
3
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Spain Spain
12951
Ukraine Ukraine
189923
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
357323
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Dolzhanskyj_Bondarenko.pdf 996,58 kB Adobe PDF 560213

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.