Manage contacts with customers sports services

No Thumbnail Available

Date

2016

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Tkachov O.O.
Theses

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

The article presents results of research stakeholders management in groups of local sports clubs in Poland. In this study sports fans are displayed as the recipient of the product sports.

Keywords

спорт, sport, спортивное соревнование, спортивне змагання, sporting event, вболівальники, болельщики, supporters, management model, модель управления, модель управління

Citation

Kowalski, S. Manage contacts with customers sports services [Текст] / S. Kowalski // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 12-13.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By