Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47128
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Актуальні тенденції розвитку торговельних форматів на ринку алкоголю
Authors Брайко, М.Г.
Голубьонкова, О.О.
Солодова, О.С.
ORCID
Keywords алкогольні напої
alcohol
роздрібна торгівля
розничная торговля
retail
алкогольные напитки
електронна торгівля
электронная торговля
electronic commerce
ринкова економіка
рыночная экономика
market economy
конкуренція
конкуренция
competition
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47128
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Брайко, М.Г. Актуальні тенденції розвитку торговельних форматів на ринку алкоголю [Текст] / М.Г. Брайко, О.О. Голубьонкова, О.С. Солодова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 46-47.
Abstract Спеціалізований алкогольний роздріб в Україні представлено переважно у форматах виномаркетів й винних бутиків.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
28
Greece Greece
5069
Ireland Ireland
208238
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
1604990
United Kingdom United Kingdom
804186
United States United States
4814133
Unknown Country Unknown Country
1604989

Downloads

Germany Germany
1604987
Ireland Ireland
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Mongolia Mongolia
1
Ukraine Ukraine
4814133
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4814133
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Brayko_competition.pdf 346,8 kB Adobe PDF 11233259

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.