Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47316
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Стратегический маркетинг, как основа обеспечения эколого-экономической безопасности
Автори Касьяненко, Володимир Олексійович
Домашенко, Марина Дмитрівна  
Школа, Вікторія Юріївна  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6987-8992
http://orcid.org/0000-0002-3037-4690
Ключові слова стратегический маркетинг
стратегічний маркетинг
strategic marketing
єколого-економічна безпека
эколого-экономическая безопасность
ecological-economic safety
конкурентоспособность
competitiveness
конкурентоспроможність
Вид документа Тези доповідей
Дати випуску 2016
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47316
Видавець Ткачов О.О.
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Касьяненко, В.А. Стратегический маркетинг, как основа обеспечения эколого-экономической безопасности [Текст] / В.А. Касьяненко, М.Д. Домашенко, В.Ю. Школа // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 108-109.
Короткий огляд (реферат) В современных условиях развития мирового хозяйства исследования вопросов эколого-экономической безопасности как государства, так и отдельного субъекта хозяйствования приобретают приоритетное значение. Особенно важно это на государственном уровне, ведь эколого-экономическая безопасность одного государства влияет на безопасность соседних государств. В этом контексте необходимо использование инструментов стратегического управления, предполагает не только долгосрочный аспект, но и способность к корректировке организационных форм и ключевых направлений деятельности в условиях меняющейся внешней среды в соответствии с поставленными задачами.
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
3
Greece Greece
1927
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
17979
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
1
United Kingdom United Kingdom
186526
United States United States
4914918
Unknown Country Unknown Country
22344291
Україна Україна
371768

Downloads

China China
1
Finland Finland
1
Germany Germany
3
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3964930
Unknown Country Unknown Country
9
Україна Україна
1114993

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Kasianenko_strategic_marketing.pdf 345.23 kB Adobe PDF 5079941

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.