Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47316
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Стратегический маркетинг, как основа обеспечения эколого-экономической безопасности |
Автори |
Касьяненко, Володимир Олексійович
Домашенко, Марина Дмитрівна ![]() Школа, Вікторія Юріївна ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6987-8992 http://orcid.org/0000-0002-3037-4690 |
Ключові слова |
стратегический маркетинг стратегічний маркетинг strategic marketing єколого-економічна безпека эколого-экономическая безопасность ecological-economic safety конкурентоспособность competitiveness конкурентоспроможність |
Вид документа | Тези доповідей |
Дати випуску | 2016 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47316 |
Видавець | Ткачов О.О. |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Касьяненко, В.А. Стратегический маркетинг, как основа обеспечения эколого-экономической безопасности [Текст] / В.А. Касьяненко, М.Д. Домашенко, В.Ю. Школа // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 108-109. |
Короткий огляд (реферат) |
В современных условиях развития мирового хозяйства исследования вопросов эколого-экономической безопасности как государства, так и отдельного субъекта хозяйствования приобретают приоритетное значение. Особенно важно это на государственном уровне, ведь эколого-экономическая безопасность одного государства влияет на безопасность соседних государств. В этом контексте необходимо использование инструментов стратегического управления, предполагает не только долгосрочный аспект, но и способность к корректировке организационных форм и ключевых направлений деятельности в условиях меняющейся внешней среды в соответствии с поставленными задачами. |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

3

1927

1

17979

1

1

1

1

1

186526

4914918

22344291

371768
Downloads

1

1

3

1

1

1

1

3964930

9

1114993
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Kasianenko_strategic_marketing.pdf | 345.23 kB | Adobe PDF | 5079941 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.