Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47356
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування позитивної мотивації - невід'ємна частина навчального процесу
Authors Kats, Yuliia Viktorivna
Ігнат’єв, Д.І.
ORCID
Keywords навчальний процес
учебный процесс
educational process
мотивація до навчання
мотивация к обучению
motivation to learn
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47356
Publisher Cумський державний університет
License
Citation Ігнат’єв, Д.І. Формування позитивної мотивації - невід'ємна частина навчального процесу [Текст] / Д.І. Ігнат’єв, Ю.В. Кац // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2016 р. / Відп. за вип. А.М. Костенко. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 32-34.
Abstract Сучасні психологи і педагоги єдині в тому, що якість виконання діяльності і її результат залежать перш за все від інтересів і потреб індивіда, його мотивації, саме мотивація викликає цілеспрямовану активність, що визначає вибір засобів і прийомів, їх впорядкування і досягнення мети. Позитивна мотивація є “пусковим механізмом”, будь-якої діяльності людини будь то праця, спілкування чи пізнання.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
3
Greece Greece
2443
Ireland Ireland
9163
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Trinidad & Tobago Trinidad & Tobago
1
Ukraine Ukraine
88871
United Kingdom United Kingdom
45199
United States United States
31760
Unknown Country Unknown Country
88870

Downloads

China China
1
France France
9160
Germany Germany
3
Hungary Hungary
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
266315
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
266315
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Ihnatiev.pdf 1,55 MB Adobe PDF 541803

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.