Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47480
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичний інструментарій оцінювання маркетингових ризиків
Authors Лабурцева, О.І.
ORCID
Keywords турбулентність
турбулентность
turbulence
маркетинговий ризик
маркетинговый риск
marketing risk
ризик-менеджмент
риск-менеджмент
risk management
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47480
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Лабурцева, О.І. Методичний інструментарій оцінювання маркетингових ризиків [Текст] / О.І. Лабурцева // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 142-143.
Abstract Потужні процеси глобалізації суспільства та стрімкий розвиток новітніх інформаційно-комунікаційних технологій створили на початку ХХІ століття принципово нове середовище функціонування бізнесу, яке Ф. Котлер та Дж. А. Касліоне визначили як епоху турбулентності. Турбулентність, що супроводжується хаосом, ризиком та невизначеністю, сьогодні стає новим нормальним станом для галузей, компаній і ринків.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
2
Greece Greece
805
Ireland Ireland
3020
Lithuania Lithuania
1
Madagascar Madagascar
1
Ukraine Ukraine
87975
United Kingdom United Kingdom
14896
United States United States
146560
Unknown Country Unknown Country
29389

Downloads

France France
282654
Germany Germany
10466
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
282654
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
282654
Unknown Country Unknown Country
3017

Files

File Size Format Downloads
Laburtseva_turbulence.pdf 349,14 kB Adobe PDF 861448

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.