Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47713
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування стратегічних положень сталого розвитку екологічно орієнтованого підприємства
Authors Солоха, Д.В.
ORCID
Keywords екологічно чистий продукт
экологически чистый продукт
environmentally friendly product
екологічний маркетинг
экологический маркетинг
environmental marketing
еколого орієнтоване підприємство
эколого ориентированное предприятие
ecological oriented enterprise
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47713
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Солоха, Д.В. Формування стратегічних положень сталого розвитку екологічно орієнтованого підприємства [Текст] / Д.В. Солоха // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 218-219.
Abstract Ринок екологічно чистої продовольчої продукції, що являє собою альтернативу традиційному ринку, є таким, що динамічно розвивається. Бізнес швидко відчув його потенціал. Компанії, що виходять на цей ринок, отримують реальні конкурентні переваги в боротьбі за споживача. Провідні світові виробники мають у своєму асортименті екологічні («очищені») варіанти відомих брендів, нові компанії намагаються закріпитися на ринку з інноваційними екологічно орієнтованими продуктами й послугами. На заході розширюється екологічне сільське господарство й зростає кількість спеціалізованих «зелених» супермаркетів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
1720
France France
1
Germany Germany
3
Greece Greece
3441
Ireland Ireland
53118
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
688977
United Kingdom United Kingdom
345062
United States United States
1887538
Unknown Country Unknown Country
688976

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
3
Indonesia Indonesia
1
Iraq Iraq
1
Jordan Jordan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
688978
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1887538
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Solokha_environmentally_friendly_product.pdf 346,55 kB Adobe PDF 2576532

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.