Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47744
Title: Територіальний маркетинг як основа інноваційного розвитку адміністративного району
Authors: Чичкало-Кондрацька, І.Б.
Добрянська, В.В.
Keywords: територіальний маркетинг
территориальный маркетинг
territorial marketing
розвиток підприємництва
развитие предпринимательства
entrepreneurship
зелений туризм
зеленый туризм
green tourism
інноваційний розвиток
инновационное развитие
innovative development
регіональна економіка
региональная экономика
regional economy
Issue Year: 2016
Publisher: Ткачов О.О.
Citation: Чичкало-Кондрацька, І.Б. Територіальний маркетинг як основа інноваційного розвитку адміністративного району [Текст] / І.Б. Чичкало-Кондрацька, В.В. Добрянська // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 236-237.
Abstract: Використання теорії маркетингу в сучасному територіальному управлінні дозволяє вважати ключовим показником успіху максимальне задоволення потреб мешканців території, створення більш привабливих, ніж на інших територіях, умов проживання і розвитку діяльності комерційного та некомерційного характеру.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47744
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other3
Canada1
China2
Germany5
Egypt1
France1
United Kingdom1
Italy1
Tunisia1
Ukraine19
United States7
Downloads
Other4
Germany3
Netherlands1
Pakistan1
Ukraine19
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Chychkalo-Kondratska_regional_economy.pdf348.22 kBAdobe PDF30Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.