Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47777
Title: Благодійне стимулювання продажів в Україні
Authors: Юсупова, О.В.
Keywords: благодійність
благотворительность
charity
товар
goods
продажа
продаж
sale
стимулювання продажів
стимулирование продаж
sales promotion
Issue Year: 2016
Publisher: Ткачов О.О.
Citation: Юсупова, О.В. Благодійне стимулювання продажів в Україні [Текст] / О.В. Юсупова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 248-249.
Abstract: Благодійне стимулювання продажів є порівняно новим напрямом стимулювання продажів як в Україні, так і у світі. Під благодійним стимулюванням продажів розуміємо зобов’язання компанії відраховувати визначену частину ціни (прибутку від реалізації) певного товару чи послуги на благодійну справу або використати оплачені покупцем товари з благодійною метою.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47777
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other1
Canada1
China3
Germany5
France1
United Kingdom1
Italy1
Russia1
Thailand1
Ukraine7
United States5
Downloads
Other2
China1
Germany3
Thailand1
Ukraine4
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Usupova_charity.pdf348.39 kBAdobe PDF12Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.