Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47788
Title: Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності
Other Titles: Маркетинговая политика распределния: принципы управления и показатели эффективности
Marketing Distribution Policy: Principles of Management and Performance Indicators
Authors: Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Keywords: маркетингова політика розподілу
маркетинговая политика распределения
marketing distribution policy
управління
управление
management
принцип
principle
ефективність
эффективность
effectiveness
показник
показатель
indicator
Issue Year: 2016
Publisher: Національний університет «Львівська політехніка»
Citation: Біловодська, О.А. Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика. – 2016. – № 846. – С. 16-20.
Abstract: Проаналізовано існуючі підходи до формування систем управління та запропоновано управління маркетинговою політикою розподілу базувати на принципах 5Р-4S-5C. Визначено, що ефективність маркетингової політики розподілу можна визначати на основі показників, які доцільно об’єднати в такі групи: показники визначення частки ринку підприємства, показники визначення прибутковості збутової діяльності, показники визначення ефективності збутових витрат, показники визначення товарних запасів та показники визначення рівня обслуговування.
Проанализированы существующие подходы к формированию систем управления и предложено управление маркетинговой политикой распределения базировать на принципах 5Р-4S-5C. Определено, что эффективность маркетинговой политики распределения можно формировать на основе показателей, которые целесообразно объединить в следующие группы: показатели определения доли рынка предприятия, показатели определения доходности сбытовой деятельности, показатели определения эффективности сбытовых расходов, показатели определения товарных запасов и показатели определения уровня обслуживания.
The existing approaches to management systems formation are analyzed. It is proposed to manage marketing distribution policy according to the principles of the 5P-4S-5C. It is determined that the effectiveness of marketing distribution policy can be defined on the basis of indicators that can be combined in the following groups: market share indicators, indicators of sales activities profitability, indicators of marketing costs effectiveness, indicators of inventory and indicators of service.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47788
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other9
Canada1
China2
Germany4
France1
United Kingdom1
Thailand1
Ukraine17
United States8
Downloads
Other50
China2
Germany4
EU1
France13
United Kingdom2
Israel1
Italy1
Russia15
Ukraine183
United States7


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bilovodska_Sygyda.PDFосновна стаття573.02 kBAdobe PDF279Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.