Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47855
Title: Основні підходи до інтернаціоналізації регіональних інноваційних структур
Authors: Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych
Keywords: міжнародний маркетинг
международный маркетинг
international marketing
інтернаціоналізація
интернационализация
internationalization
інноваційні структури
инновационные структуры
innovation structures
Issue Year: 2013
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Омельяненко, В.А. Основні підходи до інтернаціоналізації регіональних інноваційних структур [Текст] / В.А. Омельяненко // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 3-5 вересня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 56-59.
Abstract: В XXІ ст. поряд з процесом глобалізації відбувається процес регіоналізації, що представляє собою процес перерозподілу владних компетенцій, передачі функцій від національного на регіональний рівень, появу та розвиток нових інституціональних форм, що відповідають нової ролі регіонів у процесі прийняття рішень на національному і наднаціональному рівнях. Поступово до регіонів переходить роль акторів міжнародних відносин, зокрема за допомогою укладання рамкових міжнародних договорів про співробітництво. Актуальності набувають міжнародний маркетинг регіону, тобто створення іміджу регіону та інвестиційно-привабливого клімату, а також орієнтація на потреби цільових груп послуг території.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47855
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other2
Canada1
Germany2
France1
United Kingdom1
Ukraine1
United States12
Downloads
Other3
Germany2
Finland2
Ukraine11


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Omelianenko_innovatsiini_struktury.pdf737.73 kBAdobe PDF18Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.