Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47873
Title: Управління маркетинговим потенціалом інновацій машинобудівних підприємств
Authors: Яшкіна, О.І.
Keywords: машинобудівне підприємство
машиностроительное предприятие
engineering enterprise
маркетинговий потенціал
маркетинговый потенциал
marketing potential
інноваційна продукція
инновационная продукция
innovative products
маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing research
збут
сбыт
sale
просування товару
продвижение товара
sales promotional merchandising
Issue Year: 2016
Publisher: Ткачов О.О.
Citation: Яшкіна, О.І. Управління маркетинговим потенціалом інновацій машинобудівних підприємств [Текст] / О.І. Яшкіна // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 260-261.
Abstract: Управління маркетинговим потенціалом інновацій машинобудівних підприємств – це комплекс заходів, які ґрунтуються на маркетингових дослідженнях інноваційної продукції (машин, устаткування, приладів, транспортних засобів, техніки) спрямованих на оптимізацію комплексу маркетингу інновації та вибір її цільового сегменту ринку.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47873
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other2
Canada1
China8
Germany1
France1
United Kingdom1
Italy1
Ukraine1
United States12
Downloads
Other3
China1
Germany3
Greece1
Ukraine6
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Yashkina_marketing_potential.pdf346.79 kBAdobe PDF15Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.