Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47969
Title: Вплив бренду на інвестиційну привабливість компанії
Authors: Кривда, І.В.
Гребньов, Г.М.
Keywords: бренд
brand
інвестиційна привабливість
инвестиционная привлекательность
investment attractiveness
прибуток підприємства
прибыль предприятия
enterprise profit
Issue Year: 2016
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Кривда І. В. Вплив бренду на інвестиційну привабливість компанії / І. В. Кривда, Г. М. Гребньов // Сучасний менеджмент і економічний розвиток : матеріали постійно діючої міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 1 вересня 2015 р. - 31 серпня 2016 р. – Суми : СумДУ, 2016.
Abstract: У статті проведено аналіз бренду як показника, який впливає на інвестиційну привабливість компанії, а також проаналізовано причину такого взаємозв’язку. Досліджено значення бренду в створенні конкурентної переваги та генеруванні прибутку підприємства
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47969
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other5
Canada1
China2
Germany3
Hungary1
Italy1
Ukraine5
United States1
Downloads
Other20
China3
Germany3
Thailand1
Ukraine23
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Kryvda_Vplyv_brendu.pdf138.42 kBAdobe PDF51Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.