Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48080
Title: Формування системи оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства
Authors: Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Keywords: оцінка ефективності
оценка эффективности
evaluation of the effectiveness
інтегровані маркетингові комунікації
интегрированные маркетинговые коммуникации
integrated marketing communications
комунікаційна політика
коммуникационная политика
communication policy
промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial plant
Issue Year: 2013
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Тимохіна, Я.О. Формування системи оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства [Текст] / Я.О. Тимохіна // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 3-5 вересня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 95-96.
Abstract: Система оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій забезпечує прийняття зважених рішень у комунікаційній політиці підприємства, оскільки вона у кількісному еквіваленті визначає результативність вжитих для просування продукції та бренду підприємства заходів.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48080
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other1
Canada1
Germany2
France1
United Kingdom1
Italy1
Ukraine2
Downloads
Germany2
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tymokhina_intehrovani_marketynhovi_komunikatsii.pdf537.28 kBAdobe PDF3Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.