Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48101
Title: Систематизація показників ефективності реклами - їх зміст, недоліки
Authors: Гайдай, І.Ю.
Скворцова, Г.О.
Keywords: ринкові відносини
рыночные отношения
market relations
ефективність реклами
эффективность рекламы
advertising effectiveness
споживчий ринок
потребительский рынок
consumer market
Issue Year: 2013
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Гайдай, І.Ю. Систематизація показників ефективності реклами: зміст, недоліки [Текст] / І.Ю. Гайдай, Г.О. Скворцова // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 3-5 вересня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 105-106.
Abstract: В умовах розвитку ринкових відносин і підвищення насиченості споживчого ринку товарами і послугами рекламна діяльність набуває нового значення, що відрізняється цілим рядом специфічних рис, знання та врахування яких дозволяє активізувати процес продажу, стимулювати реалізацію окремих товарів, раціоналізувати процес обслуговування покупців, за рахунок "інформаційної підтримки" всіх його складових.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48101
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other1
Canada1
Germany2
Italy1
Ukraine1
Downloads
Other3
China2
Germany2
France2
Russia4
Ukraine11


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Haidai_efektyvnist_reklamy.pdf691.6 kBAdobe PDF24Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.