Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48201
Title: Вплив Траумелю С на протеїнограму в дітей з гострим бронхітом
Authors: Smiian, Oleksandr Ivanovych 
Мощич, О.П.
Bynda, Tetiana Parfeniivna
Бугаєнко, В.О.
Моісеєнко, К.А.
Охріменко, Т.І.
Keywords: хвороби органів дихання
болезни органов дыхания
respiratory diseases
гострий бронхіт
острый бронхит
acute bronchitis
Траумель С
Issue Year: 2016
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Вплив Траумелю С на протеїнограму в дітей з гострим бронхітом [Текст] / О.І. Сміян, О.П. Мощич, Т.П. Бинда [та ін.] // Актуальні питання теоретичної та практичної медицини : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених, м. Суми, 21-22 квітня 2016 р. / Н.В. Деміхова. – Суми : СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 202-203.
Abstract: На сьогоднішній день гострі хвороби органів дихання в дітей, незважаючи на значні досягнення в галузі сучасної медицини, продовжують займати перше місце в структурі дитячої захворюваності. Покращання наслідків гострого бронхіту в дітей, зменшення кількості ускладнень залежить від своєчасно призначеного та адекватного лікування. Відомо, що запальний процес у дихальних шляхах завершується не тільки усуненням причини, яка його викликала, а і потребує протизапальної терапії, що направлена на морфологічне та функціональне відновлення структур бронхолегеневої системи. Метою роботи було вивчення впливу препарату Траумель С на перебіг гострого бронхіту, зокрема протеїнограму, в дітей.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48201
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (МІ)

Views
Other9
Canada2
China4
Germany2
Ecuador1
France1
United Kingdom1
Italy2
Ukraine1
United States8
Downloads
Other1
Bulgaria1
China1
Germany3
Ukraine3
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Smiian_Traumel.pdf971.29 kBAdobe PDF10Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.