Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49051
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title White Papers як ефективний інструмент залучення нових клієнтів
Authors Біленко, В.О.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
White Papers
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49051
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біленко, В.О. White Papers як ефективний інструмент залучення нових клієнтів [Текст] / В.О. Біленко; наук. кер. О.А. Біловодська // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 92-93.
Abstract Залучення нових клієнтів та збереження вже існуючих – одне із першочергових завдань маркетолога на сьогодні. Одним зі способів вирішення цього завдання є поява та поширення у маркетинговій діяльності такого нового інструменту як White Papers/Books. Американські маркетингові компанії вже довгий час використовують цей інструмент задля отримання контактної інформації про потенційного клієнта, стимулювання трафіку та формування довіри до себе.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
2150
China China
2
Czechia Czechia
1
France France
2
Germany Germany
22
Greece Greece
1
Ireland Ireland
10040
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
673858
Ukraine Ukraine
2020135
United Kingdom United Kingdom
673855
United States United States
5599598
Unknown Country Unknown Country
199397

Downloads

China China
1
Germany Germany
3
Ireland Ireland
10038
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
673859
Ukraine Ukraine
5599598
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5599598
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Bilenko_White_Papers.pdf 939,49 kB Adobe PDF 11883101

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.