Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49177
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг і управління інноваціями
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Старків, І.Л.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
управління інноваціями
управления инновациями
innovation management
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49177
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ілляшенко, Н.С. Маркетинг і управління інноваціями [Текст] / Н.С. Ілляшенко, І.Л. Старків // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 60-61.
Abstract Для досягнення поставлених цілей будь яке підприємство, що вийшло на інноваційних шлях розвитку повинне додержуватись певних правил поведінки, що диктують споживачі й зовнішнє середовище. Заходи, які направлені на реалізацію інновацій, підвищують економічну стабільність підприємства, але це можливо лише за умови ефективного ведення маркетингової діяльності.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
771
China China
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
3
Ireland Ireland
3604
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
71670
United Kingdom United Kingdom
71671
United States United States
178859
Unknown Country Unknown Country
23929

Downloads

China China
2
Germany Germany
3
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
178859
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
350514
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_upravlinnia_innovatsiiamy.pdf 940,74 kB Adobe PDF 529384

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.