Вплив упаковки на вибір споживачів
No Thumbnail Available
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Theses
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
Date of Presentation
Abstract
Створюючи товари, виробники перш за все орієнтується на максимальне
задоволення потреб спожива, намагаючись створити привабливість на всіх
рівнях товару. Товари, схожі за задумом можуть суттєво відрізнятися завдяки
відмінностям на рівні складу або матеріалів виконання, дизайну упаковки,
додаткових послуг, системи розповсюдження та сутності рекламного
звернення. Всі ці засоби диференціації використовуються з метою впливу на
вибір споживачів.
Keywords
споживання продукту, потребление продукта, consumer product, дизайн упаковки, package design
Citation
Івашова, Н.В. Вплив упаковки на вибір споживачів [Текст] / Н.В. Івашова, В.О. Кормілець // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 38-40.