Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49204
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Стимулювання інноваційного процесу в Україні |
Автори |
Карпіщенко, Олександр Олексійович
Овчаренко, О.О. |
ORCID | |
Ключові слова |
інноваційний процес инновационный процесс innovation process збір інформації сбор информации gathering information |
Вид документа | Тези доповідей |
Дати випуску | 2016 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49204 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Карпіщенко, О.О. Стимулювання інноваційного процесу в Україні [Текст] / О.О. Карпіщенко, О.О. Овчаренко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 63-64. |
Короткий огляд (реферат) |
Широкі можливості автоматизованого збору інформації про покупців, їх
уподобання, періодичність покупок, вартість товарів та інше дозволяють
маркетологам дуже детально вивчати цільову аудиторію. Проте значні обсяги
інформації одночасно формують і пастку в яку можна потрапити: по-перше,
досить складно виділити потрібну для аналізу інформацію; по-друге, існує
загроза невірної її інтерпретації та відповідно формування невірних
висновків. |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

1

3

46594

1

225

1

274629

7962500

27284105

608058
Downloads

153669

3

1

1

1

6424921

3

1812205
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Karpishchenko_innovatsiinyi_protses.pdf | 938.34 kB | Adobe PDF | 8390804 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.