Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49437
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сутність поняття провокаційний маркетинг та приклади його застосування
Authors Тeслeнко, Л.A.
ORCID
Keywords провокаційний маркетинг
провокационный маркетинг
provocative marketing
реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49437
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тeслeнко, Л.A. Сутність поняття провокаційний маркетинг та приклади його застосування [Текст] / Л.A. Тeслeнко; нaук. кeр. Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 49-50.
Abstract Сучасний медіапростір перенасичений рекламними повідомленнями. Кожного дня споживачі отримують досить багато рекламних повідомлень з різних джерел. Для просування своїх товарів на ринках фахівці з реклами вже давно ведуть справжню війну за увагу аудиторії. Нещодавно в арсеналі маркетологів з’явився новий інструмент впливу на споживачів - провокаційний маркетинг. Провокаційний маркетинг - особливий тип заходів або навіть ринкового позиціонування компаній, що відрізняється від стандартних рекламних технологій насамперед незвичністю рішень [2]. Деякі експерти виділяють провокаційний маркетинг як особливий вид реклами, що доповнює ATL і BTL-заходи в тих випадках, коли вони неефективні або неможливі в силу заборон чиновників або законодавства.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
37
Germany Germany
3
Ireland Ireland
15476267
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Ukraine Ukraine
98242344
United Kingdom United Kingdom
736632
United States United States
155469996
Unknown Country Unknown Country
14

Downloads

China China
1
France France
7907
Germany Germany
3
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
41014691
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4677475
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Teslenko_provokatsiinyi_marketynh.pdf 939,95 kB Adobe PDF 45700090

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.