Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49597
Title: Managing economic growth: marketing, management and innovations
Other Titles: Управління економічним зростанням: маркетинг, менеджмент і інновації
Управление экономическим ростом: маркетинг, менеджмент и инновации
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Strielkowski, W.
Keywords: маркетинг інновацій
маркетинг инноваций
marketing innovation
інноваційний менеджмент
инновационный менеджмент
innovation management
інноваційний розвиток
инновационное развитие
innovative development
інновації в маркетингу
инновации в маркетинге
innovation in marketing
логістика
логистика
Logistics
сталий розвиток
устойчивое развитие
sustainable development
Issue Year: 2016
Publisher: Prague Institute for Qualification Enhancement
Citation: Managing economic growth: marketing, manage-ment, and innovations [Text] / Editors: S.M. Illiashenko, W. Strielkowski. - 1st edition. - Prague: Institute for Qualification Enhancement, 2016. - 640 p.
Abstract: Авторами монографії зроблена спроба дослідити організаційно-економічні передумови удосконалення теоретико-методологічних засад, а також існуючих інструментів і методів управління інноваційним розвитком на різних рівнях узагальнення та запропонувати на цій основі свої власні підходи, які дозволяють більш ефективно приводити у відповідність внутрішні можливості інноваційного розвитку (потенціал інноваційного розвитку) господарюючих суб’єктів до зовнішніх, що генеруються ринком.
Авторами сделана попытка исследовать организационно-экономические предпосылки совершенствования теоретико-методических основ, а также существующих инструментов и методов управления инновационным завитием на разных уровнях обощения и предложить на этой основе свои собственные подходы, которые позволяют более эффективно приводить в соответствие внутренние возможности инновационного развития (потенциал инновационного развития) хозяйствующих субъектов к внешним, которые генерируются рынком.
The authors of the monograph have attempted to examine the organizational-economic preconditions of the theoretical and methodological framework improvement, as well as existing management tools and methods of innovative development at different levels of aggregation and to suggest on this basis their own approaches that allow to align more effectively the innovative development internal capabilities (the innovative development potential) of business entities accordingly to the external, which are generated by the market.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49597
Type: Monograph
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other18
Canada2
China4
Czech Republic1
Germany3
France2
United Kingdom4
Italy3
South Korea1
Malaysia1
Netherlands1
Pakistan1
Poland8
Russia3
Singapore1
Ukraine52
United States17
Downloads
Other124
Australia3
Belgium1
Bulgaria1
Brazil6
Belarus1
Canada4
Switzerland1
China4
Colombia2
Czech Republic1
Germany11
Spain8
Finland4
France8
United Kingdom8
Greece1
Hong Kong2
Indonesia3
Ireland5
India8
Iran4
Italy8
Japan3
South Korea4
Latvia2
Montenegro3
Mexico2
Malaysia4
Netherlands8
Norway3
New Zealand2
Peru2
Philippines1
Poland18
Portugal1
Romania2
Russia18
Sweden1
Suriname1
Tunisia1
Turkey1
Taiwan1
Ukraine69
United States72
South Africa1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illiashenko_mono_prague_2016.pdf8.56 MBAdobe PDF438Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.