Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50651
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вибір вітчизняним підприємством стратегії при виході на зарубіжний ринок
Other Titles Domestic enterprise's choosing of strategy in entering foreign market
Authors Луніка, О.М.
ORCID
Keywords стратегія
стратегічний менеджмент
новий ринок
strategy
strategy menegment
new market
Type Preprint
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50651
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Луніка, О. М. Вибір вітчизняним підприємством стратегії при виході на зарубіжний ринок [Текст] / О. М. Луніка. – Суми : ДВНЗ «УАБС НБУ», 2012. – 2 с. – (Препринт / Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України» ; UABS BS /2012/007)
Abstract Розлянуто основні принципи,процедури та особливості вибору вітчизняним підприємством стратегій при виході на новий зарубіжний ринок.
Basic principles, procedures and preferences of choosing strategies when domestic enterprise entering new foreign markets are considered.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
2261
Greece Greece
1
Ireland Ireland
11685
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
230857
United Kingdom United Kingdom
116089
United States United States
1875899
Unknown Country Unknown Country
230856

Downloads

China China
3
EU EU
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
2467657
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2467655
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Lunika_ Vybir_vitchyznianym_pidpryiemstvom.pdf 146,17 kB Adobe PDF 4935329

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.