Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50694
Title: 25 кадр: міф чи реальність?
Other Titles: 25 frame: myth or reality?
Authors: Лунякіна, Л.В.
Супрученко, Н.
Keywords: засоби масової інформації
телебачення
підсвідомість
реклама
mass
television medias
subconsciousness
advertising
law
Issue Year: 2012
Publisher: Українська академія банківської справи Національного банку України
Citation: Лунякіна, Л. 25 кадр:міф чи реальність? [Текст] / Л. Лунякіна, Н. Супрученко. – Суми : ДВНЗ “УАБС НБУ”, 2012. – 3 с. – (Препринт / Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України»; UABS SG/2012/007).
Abstract: Розвивається погляд на так званий 25 кадр як засіб рекламування, що діє на підсвідомому рівні. Простежується його “правова” база та соціальна роль.
An approach to the so-called 25 shot as mean of advertising which operates at subconscious level is developed. His “legal” base and social role is traced.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50694
Type: Preprint
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ БТ)

Views
Other11
Canada3
Germany4
France3
United Kingdom3
Italy4
Netherlands1
Ukraine5
United States4
Downloads
Other3
China1
Germany2
France1
Russia2
United States3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Luniakina_25_kadr_mif.pdf213.21 kBAdobe PDF12Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.