Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50735
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасні аспекти розвитку маркетингової клієнт-стратегії банку з використанням нейро-лінгвістичного програмування
Other Titles Modern aspects of client marketing strategies bank using neuro-linguistic programming
Authors Косенко, В.І.
Койло, В.В.
ORCID
Keywords банківська стратегія
банківська послуга
банківський маркетинг
bank strategy
banking
bank marketing
Type Preprint
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50735
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Косенко, В. Сучасні аспекти розвитку маркетингової клієнт-стратегії банку з використанням нейро-лінгвістичного програмування [Текст] / В. Косенко, В. Койло. – Суми : ДВНЗ «УАБС НБУ», 2012. – 22 с. – (Препринт / Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України» ; UABS MEN/2012/017)
Abstract У науковій роботі висвітлені теоретичні підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), головні аспекти аналізу сутності та особливостей даної концепції, сучасні інноваційні технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів. Зокрема досліджена сучасна проблематика банківської реклами та її вплив на вибір клієнтів. Головний акцент поставлений на вдосконаленні алгоритму розробки та реалізації комунікаційної політики банку. Визначена концептуальна лінія, в якій головна роль належить рекламі, як інструменту досягнення конкурентоспроможності фінансових установ і встановлення тісного зв’язку з цільовою аудиторією.
In scientific work covered theoretical approaches to the concept of relationship marketing (kliyentynh), the main aspects of the analysis of the nature and characteristics of this concept, modern innovative technology bank marketing to attract customers. Specifically for Contemporary Problems banking advertising and its influence on the choice of clients. The main emphasis is placed on improving the algorithm design and implementation of communication policy of the bank. The conceptual line, in which the main role is played by advertising, as a tool for achieving competitive financial institutions and establishing close links with the target audience.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
1923
Greece Greece
1
Ireland Ireland
7692
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
43404
United Kingdom United Kingdom
21978
United States United States
129942
Unknown Country Unknown Country
43402

Downloads

China China
1
France France
3
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
129954
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
21980
Unknown Country Unknown Country
52

Files

File Size Format Downloads
Kosenko_Suchasni_aspekty_rozvytku.pdf 525,95 kB Adobe PDF 151998

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.