Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item:http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50950
Title: Маркетинг торгово-посередницьких послуг та комерційна діяльність
Authors: Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Сигида, Любов Олексіївна
Сигида, Любовь Алексеевна
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Keywords: комерційна діяльність
оптова торгівля
біржова торгівля
коммерческая деятельность
оптовая торговля
биржевая торговля
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Біловодська, О.А. Маркетинг торгово-посередницьких послуг та комерційна діяльність [Текст]: конспект лекцій для студ. спец. 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" (спеціалізація "Біржова діяльність") денної форми навчання / О.А. Біловодська, Л. О. Сигида. - Суми: СумДУ, 2017. - 202 с.
Abstract: Посередники на товарному ринку – це особи і фірми, що знаходяться між виробниками і споживачами товарів і сприяють обігу товарної маси. Вони приймають на себе чи допомагають передати комусь іншому право на конкретний товар чи послугу на їхньому шляху від виробника до споживача. Використання посередників вигідно, насамперед, для виробників. У цьому випадку їм приходиться мати справу з обмеженим колом зацікавлених осіб щодо реалізації продукції. Посередники забезпечують клієнтам пошук контрагентів, підписують угоди від імені продавця, покупця, надають гарантії оплати товару покупцем, вони проводять рекламні компанії та маркетингові дослідження ринків. Діючи в певному сегменті ринку, посередники, як правило, спеціалізуються на відповідних групах товарів та послуг і тому значно швидше, ніж виробники знаходять контрагентів, зацікавлених у купівлі таких товарів. Це дозволяє виробникові скорочувати трансакційні витрати, збільшувати швидкість обертання виробничого й торговельного капіталу. Завдяки постійному моніторингу ринкової кон’юнктури посередники мають можливість завчасно інформувати товаровиробників щодо змін у настроях споживачів, тенденцій розвитку попиту на окремі товари.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50950
Type: Learning Object
Appears in Collections:Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ

Views
Other2
Canada2
France2
Ukraine3
United States1
Downloads
China1
Norway1
Ukraine4


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bilovodska_marketynh.pdf1.66 MBAdobe PDF6Download
Show full item record Recommend this item


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.