Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50952
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Kiev Academy as the bridge between the West and the East |
Інші назви |
Akademia kijovska jaka pomost miedzy Zachodem I Wschodem Києво-Могилянська академія як міст між сходом і заходом |
Автори |
Мозговий, Іван Павлович
Mozghovа, I. |
ORCID | |
Ключові слова |
братства академія мовна освіта сім вільних мистецтв вrotherhood професори богослови academy language education seven liberal arts professors theologians |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2008 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50952 |
Видавець | Universytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kilcach |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Mozhovy, I. Akademia kijovska jaka pomost miedzy Zachodem I Wschodem [Text] / I. Mozgovyi, I. Mozgova // Studia artystyczne Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiegoю – T. 5. Educacja muzyczna wobec wyzwan XXI wieku. – Kielce : Uniwersytetu Humanistyczno - Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, 2008. – S. 33-41. |
Короткий огляд (реферат) |
Києво-Могилянська Академія відіграла значну роль в історії України. У філософській думці це був перехідний етап від схоластики до сучасної філософії, від примирення старого і нового задля спрямування увагу до західної, в тому числі польської культури. Значна роль в діяльності Академії належить Лазарю Барановичу (1620-1693), Інокентію Гізелю (1600-1683), і Феофану Прокоповичу (1681-1736) - ученим, чиї філософські погляди характеризують різні богословські підходи до проблеми освіти. Ці вчені цінували в людині розум, а не релігійні переконання і соціальне походження, що стало можливим великою мірою завдяки їх знайомству з думками та ідеями провідних мислителів Західної Європи. Вони сприяли формуванню української нації як складової Європейського співтовариства. The Kiev-Mogilany Academy played a significant role in the history of Ukraine. In philosophical thought it was a transitional stage from scholasticism to modern philosophy, from the reconciliation of the old and the new in philosophical thought to directing attention to Western culture, including Polish culture. A significant role in the Academy was played by Lazar Baranowytch (1620–1693), Innocent Gizel (1600–1683), and Feofan Prokopovytch (1681–1736) – scholars, whose philosophical opinions are characterized by a distinct theological focus. These scholars valued reason in man, and not religious beliefs and family background, which became possible in great measure thanks to the acquaintance with the thought and leading ideas of Western Europe. They promoted the membership of the Ukrainian nation to the European community. |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

1

49313731

2

72

1

121427

1

1

1

1

968488

98627463

875255203

13313

25620916
Downloads

1

176593521

75

1

1

2

1

176593521

700589784

1

5782871
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Mozghovyi_Kiev_Academy.pdf | 2.98 MB | Adobe PDF | 1059559779 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.