Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item:http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51254
Title: The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Сигида, Любов Олексіївна
Сигида, Любовь Алексеевна
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Keywords: розподіл
распределение
distribution
маркетингова політика розподілу
маркетинговая политика распределения
marketing distribution policy
маркетинговий канал
маркетинговый канал
marketing channels
стратегии розподілу
стратегии распределения
distribution strategies
діагностика
диагностика
diagnostics
ризики розподілу
риски распределения
sales risks
Issue Year: 2016
Publisher: Высшая Школа Экономико-Гуманитарная
Citation: Illiashenko, S. The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise [Electronic resource] / S. Illiashenko, L. Syhyda // MIND Journal. - 2016. - №2. - Access mode: https://mindjournal.wseh.pl/sites/default/files/article/03-17/the_specificity_of_the_marketing_distribution_policy_diagnostic_procedures_in_the_enterprise.pdf.
Abstract: У статті визначено етапи діагностики маркетингової політики розподілу. На першому етапі пропонується проаналізувати фактори внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. На другому етапі пропонується аналізувати внутрішню систему маркетингової політики розподілу на підприємстві. На третьому етапі передбачається визначення внутрішніх і зовнішніх ризиків.
В статье определены этапы диагностики маркетинговой политики распределения. На первом этапе предлагается проанализировать факторы внутренней и внешней среды предприятия. На втором этапе предлагается анализировать внутреннюю систему маркетинговой политики распределения на предприятии. И третий этап предусматривает определение внутренних и внешних рисков.
In the article stages of marketing distribution policy diagnostics are defined. At the first stage, it is proposed to analyze factors of enterprise internal and external environment. At the second stage of marketing distribution policy diagnostics, researchers propose to analyze the internal system of marketing distribution policy at the enterprise. And the third stage of marketing distribution policy diagnostics, it is recommended to identify internal and external sales risks.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51254
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Canada3
China2
France1
Ukraine4
United States1
Downloads
No available statistics


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
the_specificity_of_the_marketing_distribution_policy_diagnostic_procedures_in_the_enterprise.pdfОсновна стаття377.15 kBAdobe PDF0Download
Show full item record Recommend this item


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.