Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/5129
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особенности коррекции функции мочевыделительной системы у новорожденных в критическом состоянии
Authors Popov, Serhii Vitaliiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1789-1474
Keywords мочевыделительная система
сечовидільна система
urinary system
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/5129
Publisher Изд-во СумГУ
License
Citation Попов, С.В. Особенности коррекции функции мочевыделительной системы у новорожденных в критическом состоянии [Текст] / С.В. Попов // Актуальні питання експериментальної та клінічної медицини : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів, молодих вчених, лікарів та викладачів, присвяченої Дню науки в Україні, 25-26 квітня 2007 р. - Суми : СумДУ, 2007. - Ч.2. - С. 117-118.
Abstract Целью исследования было изучение состояния мочевыделительной системы у новорожденных в критическом статусе на фоне проведения искусственной вентиляции легких и оценка эффективности ее коррекции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/5129
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
271
Iran Iran
1
Ireland Ireland
116095
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6831
Russia Russia
8
Turkey Turkey
8
Ukraine Ukraine
1051658
United Kingdom United Kingdom
539490
United States United States
3814692
Unknown Country Unknown Country
61

Downloads

Azerbaijan Azerbaijan
1
China China
2
Germany Germany
272
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
1051659
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5529119
Unknown Country Unknown Country
130

Files

File Size Format Downloads
Popov.pdf 213,5 kB Adobe PDF 6581189

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.