Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item:http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51775
Title: Нативна реклама у міському середовищі
Other Titles: Native advertising in an urban environment
Authors: Яненко, Ярослав Васильович
Яненко, Ярослав Васильевич
Yanenko, Yaroslav Vasylovych
Keywords: нативна реклама
нативная реклама
native advertising
ЗМІ
СМИ
media
комунікація
коммуникация
communications
Issue Year: 2017
Publisher: КНУ імені Тараса Шевченка
Citation: Яненко Я. В. Нативна реклама у міському середовищі / Я. В. Яненко // Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 5 квітня 2017 р.). – К. : Інститут журналістики, 2017. – С. 94–98.
Abstract: У статті визначено комунікаційні особливості нативної реклами у сучасному міському середовищі. Представлено авторське визначення поняття «нативна реклама».
В статье определены коммуникационные особенности нативной рекламы в современном городской среде. Представлено авторское определение понятия «нативная реклама».
The article deals with communication features native ad in modern urban environment. Presented by copyright definition of «native advertising».
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51775
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ІФСК)

Views
Other3
Germany3
France5
Italy2
Ukraine9
United States6
Downloads
Germany3
France4
Singapore1
Ukraine9
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Yanenko_Native advertising_in_the_city2017.pdfОсновна стаття222.65 kBAdobe PDF19Download
Show full item record Recommend this item


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.