Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51941
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Якість обслуговування як економічна категорія: проблеми визнання
Other Titles Service quality as an economic term: the problem of recognition
Качество обслуживания как экономическая категория: проблемы признания
Authors Hrytsenko, Olena Ivanivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0178-1139
Keywords витрати
расходы
costs
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51941
Publisher Тернопільська державна сільськогосподарська дослідна станція інституту кормів та сільського господарства Поділля НААН
License
Citation Гриценко О. І. Якість обслуговування як економічна категорія: проблеми визнання [Текст] / О. І. Гриценко // Інноваційна економіка. Всеукраїнський науково-виробничий журнал. – Тернопіль. - 2013. - № 4 (42). - С. 192-195.
Abstract У статті розглянуті проблеми визнання якості обслуговування . існуючих поглядів учених на її утримання, визначені можливості визнання даної економічної категорії в чинному законодавстві, розглянуто основні чинники формування та удосконалення функціонування якості обслуговування для забезпечення конкурентоспроможності суб'єктів господарювання на ринку товарів в державі та за її межами. Встановлено, що можливий дохід підприємство може отримати при наявних торгових потужностях, визначеному обсязі реалізації продукції при існуючій кон'юнктурі ринку та відповідної якості обслуговування населення.
В статье рассмотрены проблемы признания качества обслуживания. существующих взглядов ученых на ее содержание, определенные возможности признания данной экономической категории в действующем законодательстве, рассмотрены основные факторы формирования и усовершенствования функционирования качества обслуживания для обеспечения конкурентоспособности субъектов хозяйствования на рынке товаров в государстве и за его пределами. Установлено, что возможный доход предприятие может получить при имеющихся торговых мощностях, определенном объеме реализации продукции при существующей конъюнктуре рынка и соответствующего качества обслуживания населения.
The article studies the problems of recognition of service quality. Analyzed the existing scientific points of views on its components, identified the possibility of recognition of the economic term in the existing legislation, considered the basic factors of the organization and improvement of the service quality to ensure the competitiveness of economic entities on the national commodity market and beyond.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
875
Greece Greece
1
Ireland Ireland
16002
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
330608
United Kingdom United Kingdom
166605
United States United States
115105
Unknown Country Unknown Country
330607

Downloads

Belgium Belgium
16005
EU EU
1
France France
12108
Germany Germany
63611
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
959823
United Kingdom United Kingdom
15999
United States United States
166606
Unknown Country Unknown Country
19

Files

File Size Format Downloads
Hrytsenko_Yakist_obsluhovuvannia.pdf 406,36 kB Adobe PDF 1234175

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.